Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!


Vieras

/ #1738 Sakarjan kirja

09.02.2012 23:23


1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.


2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.


3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.


4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.


5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.


6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.


7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.


8 Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet.


9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

 

 

Vihollinen tulee vielä valtaamaan Jerusalemin, ryöstämään talot, raiskaamaan Jerusalemin naiset ja lähettämään puoli kaupunkia pakkosiirtolaisuuteen...

 

...ja tuhoamaan 2/3 kaikista juutalaisista, niin että 1/3 alkaa viimein peljätä Jumalaa, ja ottaa yeshuan vastaan Pelastajakseen.

Jumala tulee tuomitsemaan ja pudistamaan myös oman kansansa viimeisinä aikoina.

 

 


 


Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…