Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!


Vieras

/ #1741

10.02.2012 20:22



Kun muukalainen asuu luonasi teidän maassanne, älkää sortako häntä.



Muukalaista älä sorra, sillä te tiedätte muukalaisen mielialan, koska itsekin olette olleet muukalaisina Egyptin maassa.



Älä vääristä muukalaisen äläkä orvon oikeutta, äläkä ota lesken vaatteita pantiksi.



Kirottu olkoon se, joka vääristää muukalaisen, orvon tai lesken oikeuden. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.



Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.



Muukalainen, joka asuu teidän luonanne, olkoon niinkuin maassa syntynyt teikäläinen. Rakasta häntä niinkuin itseäsi, sillä tekin olitte muukalaisina Egyptin maassa. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.



Ja iloitse Herran, sinun Jumalasi, edessä, sinä ja sinun poikasi ja tyttäresi, palvelijasi ja palvelijattaresi, leeviläinen, joka asuu sinun porttiesi sisäpuolella, muukalainen, orpo ja leski, jotka sinun keskuudessasi ovat, siinä paikassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, valitsee nimensä asuinsijaksi.


Missä sukukunnassa muukalainen asuu, siinä antakaa hänelle perintöosa, sanoo Herra, Herra.

 

Myös arabeilla, kuten muillakin ei-juutalaisilla on oikeus asua Luvatussa Maassa, ja Jumala on kehottanut ja useaan otteeseen muistuttanut kansaansa tästä oikeudesta, jopa oikeudesta saada PERINTÖOSA, pysyvä sija Maassa.

Jumala myös muistuttaa, että jos Hänen kansansa kohtelee väärin keskuudessaan asuvia muukalaisia, HÄN on päättänyt, että muukalaisen väärinkohtelijat ovat KIROTTUJA.

Hän itse tulee tuomitsemaan kansansa, Hän itse tulee todistamaan muukalaisten sortajia vastaan.

 

Miksi Hän tekee niin?  Koska sortajat ja väärintekijät osoittavat, etteivät he pelkää Jumalaa ja Hänen käskyjään. Hän tulee valvomaan omaa Sanaansa ja Tahtoaan, jota muukalaisten sortajat rikkovat teoillaan.

 

Miksi siis arabit ovat okaina Israelin tiellä?  Koska Israel on rikkonut Jumalan käskyt muukalaisten rakastamisesta, ja siitä, että muukalaiselle KUULUU perintöosa sieltä, missä hän Israelin heimojen alueella asuu.

Israel ei ole antanut Maassa olleiden jäädä asumaan keskelleen, ei ole antanut heille perintöosaa keskuudestaan, vaan on sortanut keskuudessaan olleita muukalaisia ja kohdellut heitä väärin.

Niinpä muukalaiset ovat nyt Israelille kiroukseksi ja okaina Israelin silmissä, mutta lopunaikoina Jumala tulee vielä tuomitsemaan kansansa, niin että Hän lopunaikojen suurissa sodissa hävittää siitä Sakariaan kirjan mukaan 2/3.

 

1/3 sen sijaan nöyrtyy, ja alkaa viimein pelätä Israelin Pyhää, he ottavat vastaan Yeshuan:  Israelin KOKO JÄÄNNÖS PELASTUU, ja Tuhatvuotisessa Valtakunnannassa he ottavat viimein vastaan Jumalan jo alkujaan kansalleen tarkoittaman tehtävän.

Heistä tulee Jumalan pappiskansa kaikkien muiden kansojen keskellä, ja he jatkavat loppuun sen Messiaasta todistamisen tehtävän, joka kristityiltä jäi kesken, kun heidät tässä vaiheessa on jo temmattu Taivaaseen.

 

Israelin kansan tulevaisuus Tuhatvuotisessa Valtakunnassa on siis täydellinen: heillä on viimein suhde omaan Messiaaseensa, Yeshuaan, ja he palvelevat yksin Häntä ja ovat kuuliaiset.

Israelin Pyhän sydän on rakkaudesta kylläinen: viimein Hän on tuhansien vuosien kutsumisen ja kurittamisen, etsimisen ja puhdistamisen ja jatkuvan armahtamisen jälkeen saanut valmistettua Pojalleen Vaimon, jonka kauan sitten Pojalleen valitsi.

http://media-cdn.pinterest.com/upload/218143175670289745_wnLFHMAx_c.jpg...

 

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…