Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #1744 Re: Re: Eivät palestiinalaiset ole edellä kerrottuja muukalaisia.

11.02.2012 20:28

#1743: Nämä pitää hävittää! - Re: Eivät palestiinalaiset ole edellä kerrottuja muukalaisia.

Missä kohtaa nämä MAINITSEMASI käskyt ovat Raamatussa?  Ei missään.

SINÄ aloitat väärästä päästä. SINUN pitäisi ENSIN palvella ja rakastaa ja siunata ja rukoilla - ja VASTA SITTEN vaatia.

Raamattu sanoo:

Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra.

Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette

... tee se, niin sinä saat elää".

--------Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"

Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".

-JEESUS VAATII MEILTÄ ENEMMÄN. MEIDÄN TULEE OLLA LÄHIMMÄISIÄ, JA HYVÄKSYÄ NIIN JUUTALAISET KUIN ARABIT. ET VOITA ARABEJA ULTIMAATUMEILLA, VAAN RUKOILEMALLA HEIDÄN PUOLESTAAN, JA RAKASTAMALLA JA PALVELEMALLA HEITÄ.

ME OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA, MUTTA MITÄ JEESUS SILTI TEKI MEIDÄN EDESTÄMME. HÄN UHRASI VAPAAEHTOISESTI OMAN HENKENSÄ SINUN JA MINUN EDESTÄ. NIIN ETTEI SINUN ENÄÄ TARVITSE VIHATA ARABEJA JA SYYTTÄÄ HEITÄ JA PITÄÄ HEITÄ VIHOLLISINASI.

JEESUS ANTOI SINULLE ASEEN, AINOAN OIKEAN ASEEN VÄÄRYYTTÄ VASTAAN: HÄN ANTOI RAKKAUDEN KAKSOISKÄSKYN: RAKASTA JUMALAASI JA RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI. KAIKKI IHMISET OVAT LÄHIMMÄISIÄSI, JA SINUN TULEE VOITTAA HEIDÄT PUOLELLESI - TAI JUUTALAISTEN PUOLELLE - RUKOUKSELLA, RAKASTAMALLA JA PALVELEMALLA HEITÄ.

SOTIMALLA JA TAPPAMALLA (SANOILLASI JA TEOILLASI)  VOITAT VAIN LISÄÄ VIHOLLISIA ISRAELIA VASTAAN.

Matt. 5:44

Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,

Luuk. 6:27

Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,

Luuk. 6:35

Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.

JOS KÄYTÄT VIHAN ASEITA, SODIT ITSEÄÄN JEESUSTA VASTAAN.

JOKAINEN ARABI, JONKA PUOLESTA RUKOILET, JOTA RAKASTAT JA JOTA PALVELET NÖYRYYDESSÄ, ON VOITETTU ARABI.

HÄN ON POISSA ISRAELIN VIHOLLISTEN RIVEISTÄ, KOSKA PYHÄ HENKI TARTTUU RUKOUKSIISI JA VAIKUTTAA ESIRUKOUSTEN KAUTTA HEIDÄN SYDÄMISSÄÄN JUMALAN TAHDON MUKAISESTI.

VALITSE JEESUKSEN SANA JA JEESUKSEN ASEET. SILLOIN OLET ISRAELIN PUOLELLA JA VAIKUTAT HEILLE RAUHAA JA SIUNAUSTA.

VALITSE PAHOLAISEN ASEET: SOTA, RIITA, SYYTÖKSET, PAHAN PUHUMINEN, TUOMIO JA VIHOLLISUUS, JA VALITSET KONFLIKTIN PAHENEMISEN. KOSKA PAHOLAINENKIN KÄYTTÄÄ SANOJASI JA VIHAASI, JA TUO LISÄÄ VIHAA JA VIHOLLISIA ISRAELILLE.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…