Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #1863 ISRAEL UPDATE / Israel-uutisia sanomalehdistä kääntänyt ja kommentoinut Gavriel Eskel

01.03.2012 22:13

USA:N ilmavoimien esikuntapäällikkö kenraali Norton Schwartz sanoi keskiviikkona, että USA:lla on valmis suunnitelma sotilaallisista iskuista Irania vastaan. Se otetaan käyttöön, mikäli presidentti Obama antaa siitä käskyn. Schwartz varoitti, että ”se mitä USA aikoo tehdä siinä tilanteessa, on jotain sellaista, minkä takia ei olisi hyvä olla alueella”.

Bloombergin julkistamien uutisten mukaan USA:n sotilasjohto on yhä useammin alkanut varoittamaan liittyvänsä mukaan Iranin vastaiseen sotilaallisiin iskuihin Iranin ydinlaitoksia vastaan, jos ne osoittautuvat välttämättömiksi.

PENTAGONIN virkailijoitten mukaan Bloombergin artikkelissa sanotaan, että USA:n valmistelemiin toimiin kuuluu IAF:n koneitten ilmatankkaus, sotilaalliset ilmaiskut Iranin vallankumouskaartin, vakinaisen armeijan ja Al-Guds eliitti-joukkoja vastaan sekä Iranin turvallisuus- ja tiedustelu-ministeriöitä vastaan.

USA:n yleisesikuntapäälliköitten puheenjohtaja kenraali Martin Dempsey vakuutti keskiviikkona Valkoisen Talon budjettikomitean istunnossa, ”ettei USA:ssa ole toista järjestöä, joka olisi yhtä päättäväinen estämään Iranin ydinaseen valmistamisen”.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…