Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #1943 BIBITOURS: OVERSEAS TRIPS INVOLVED 30 KNESSET ETHICS VIOLATIONS

06.03.2012 16:56

In a single two year period (1999-2001), Bibi earned $2-million from speakers fees. This enabled him to move on up to a luxurious Herzliya villa and generally live in the style to which he became accustomed.
Between 1999-2008 Bibi Netanyah and his family took scores of overseas trips which were paid for, at least in part, by private individuals or Jewish advocacy groups. There are explicit ethics rules for ministers and Knesset members to follow in financing these trips. He took scores of such trips and among them Drucker found at least 30 violations of the guidelines.

Bibi and Sara Netanyahu a taste for the high-life and traveling first-class

Tikun Olam-תיקון עולם: Make The World A Better Place

Rahoitussotkut piinaavat Israelin Netanjahua

2.3.2012 12:54 | 0 | HELSINGIN SANOMAT
Israelin valtion tilintarkastajat ovat jo 11 kuukauden ajan hissukseen tutkineet, mistä pääministeri Benjamin Netanjahu on saanut rahaa ylellisiin matkoihin, loistohotelleihin ja kampanjointiin, Haaretz.com-verkkolehti kertoi perjantaina.

Netanjahua on alkuviikosta kuulusteltu matkoista, jotka lehti leimaa nimellä "Bibi-Tours". Bibi on Netanjahun etunimestä luotu lempinimi.

Kuulusteltavina ovat olleet myös Netanjahun avustajat viimeisten kymmenen vuoden ajalta.

Haaretzin tiedon mukaan rahoittajat olivat liikemiehiä ja "lahjoittajia".

Israelilainen televisiotoimittaja väittää Netanjahun perheen saaneen yksityistä hyötyä myös valtion varoista.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…