.

Ekenäs

/ #12 Rasismia?

30.05.2007 11:59

Eikö tämä ole jo vähän rasistista ruotsinkielisiä kohtaan. Joudutaanhan mekin
suomea opiskelemaan, eikä siinä ole mitään ongelmaa.

"Kuten esim kebabit, he opettelevat kaikki suomen heti ensimmäiseksi, ja laittavat sen jälkee kebabin pystyy ilma mitää ongelmaa. Miksi ei suomenruottalaiset tee näin? Vi talar svenska, vi är bätre folke! - taitaa olla vastaus." -Jeremi Roivas

-Öö, eikö tuossa ole jo vähän jotain rasistista. En menisi ihan yleistämään.

"Joo rantarosvoilla on liikaa etuisuuksia.", "Paska kieli, kusipäiset ylimieliset puhujat ja yliarvostttu asema yhteiskunnassa. Anteeksi yleistys, mutta näiden arvojen ja asioiden vuoksiko mun pitäs mielistellä teitä suomenruotsalaisia opiskelemalla teidän kieltänne ja pitää kiinni historiallisista ja nostalgisista syistä toisesta virallisesta kielestä joka tuo mulle vaa velvotteita ja pakkoja? Mun mielipide on että RKP pihalle eduskunnasta, suomi ainoaksi viralliseksi kieleksi ja rantarosvot silja lainilla lahden yli sinne mistä ne aikoinaan tänne tulikin!!" - Juha Adler

-No mistäs olet Juha Adler tänne tullut, Uralilta vai keski-euroopasta? No mene sinne takaisin vaikka Ladalla tai hevosvankkureilla.