Kannabis lailliseksi

don't drink and drive...just, smoke and fly!
Vieras

/ #2556 avautumista part.1

25.11.2010 22:03

17 wee pojan kloppi tere! itse omakohtasesti poltellut jo jonkun aikaa eli puhutaan noin muutamasta kuluneesta kuukaudesta ja olen huomannut että kannabis on minulle parempi vaihtoehto kuin alhkoholi(saatikaa lääkkeet). saattaa kuulostaa ''kliseiseltä'' mutta näin on asian laita. itse kärsin jonkun sortin klaustrofobiasta esim. paikasta jossa on paljon ihmisiä ja tunnen oloni usein ahdistuneeksi. kannabis sen sijaa on auttanut pääsemään tästä yli(ei tötsyissä vaan selvinpäin). ja itse asunu vuosia perheessä jossa asiat mennyt päin persettä alkoholistin kanssa saman katon alla, ja loppuen lopuksi se päätyi kohaltani omakotitalosta rivarii. itse en taas polttele sen takia että se on vain siistiä vaan se auttaa monella tapaa itseäni henkilökohtaisesti enkä koe kannabista mitenkään pahaksi vaan enemmänki rauhan tyyssijaksi. monia frendejäki polttelee nykyää eikä se ole vaikuttanut suhteisiimme millään tavalla.ja olen nähnyt vierestä kuinka hyvä ystäväni on popsinut jotai masennuslääkkeitä säännöllisesti,joka alussa tuntui auttavan mutta se menikin siihen että joka ilta muutama tabletti enemmän ku mitä reseptissä lukee,ja asiat huonommin ku ennen ja tämän takia en turvaudu lääkkeisiin periaatesyistä. ja en tunne olevani koukussa kyseiseen kasviin,vaikka muutaman välipäivän jälkee alkaa tekee suunnattomasti mieli mutta tämäkin on minulle vain ohimevä oire jonka huomaan seuraavana aaamuna että se ei ole pysyvää tai kovin pakottavaa. silloin tällöin on hyvä vain rentoutua ja nauttia pala luontoa koska me ollaa luonnosta ja se on luonnollista. mutta pointtina on se, että sanat ei paina paskan vertaa verrattuna tietämykseen! ja tietenkin kannabis lailliseksi mutta pitäs keskittyy enemmän epäkohtii jotka vaikeuttavat laillistamista, ja korjata nämä epäkohdat että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ratkaisuun ja edetä pala palalta ja näin syntyy kokonaisuus kuten palapelissä! toivon mukaa joku edes ymmärtää,koska itse en ole sitä sanomaan, kiitos! :D