Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2559 #2541: - Idiootit

26.11.2010 00:16

En ole kännissä tyhmä, koska en juo itseäni siihen kuntoon. Jos otan otan pari kolme. Ja sitä tapahtuu muutaman kerran vuodessa. En siis juo humaltuakseni saati tullakseni tyhmäksi. En ole koskaan kärsinyt krapulasta. En myöskään tupakoi saati käytä muita päihteitä. Tuo väkivaltaisuus on aivan henkilöstä riippuvaa, joillekin ei sovi viina ollenkaan. Mitä pahaa siinä on jos ihminen on humalassa seksuaalinen, kunhan tietää omat rajansa. Eipä ainakaan ole sellainen nurkkaan käpertyjä, vaan seurallinen. En kannata alkoholia, saati huumeita. Molemmat voisi kieltää kokonaan. Poliiseilla olisi paljon vähemmän töitä, jos alkoholi ja huumeet kiellettäisiin. Tulisi HUOMATTAVASTI vähemmän kuolonuhreja. Huumeet ovat suurinta myrkkyä mitä voi olla ja nyt tällä adressilla vielä halutaan tuoda lisää päihteitä nuorisolle. Älytöntä ettenkö sanoisi. Kenen mielestä olisi mukavaa, jos lääkäri leikkaisi sinut kannabis pöllyssä? Tai lentokoneen kapteeni ohjaisi lentokonetta pöllyssä? Miettikää ihmiset mihin tämä kaikki johtaa ennen kuin allekirjoitatte!!