Kannabis lailliseksi

/ #2562 Re: #2541: - Idiootit

26.11.2010 01:59

#2559: - #2541: - Idiootit

Sanoisin tähän että muistatko mitä seurasi alkoholin kieltolaista?   Siitähän seurasi poliisille paljon työtä, väkivaltaa, kuolemia ja rahaa rikollisjärjestöille... jotka möivät alkoholia ihmisille iästä riippumattaa ja kaikenlisäksi tuottivat alkoholin "epäpuhtaasti". Tämä sama homma on nyt kannabiksen kanssa.

Toisekseen tällä adressilla ei haluta tuoda lisää päihteitä nuorisolle, vaan ratkaista jo olemassa oleva ongelma..  Olet ehkä kuullutkin että jenkeissä (josta tämä kannabis kieltolaki on peräisin) on myönnetty että sota huumeita vastaan ei auta mitään päinvastoin aiheuttaa vain lisää ongelmia.  Tämän hetkinen lainsäädäntö tukee rikollisjärjestöjä joitka myyvät sitä hamppua kaikenikäisille. Kaikenlisäksi nämä rikolliset yleensä jatkavat tätä kannabista kaikella paskalla joka aiheuttaa lisää vaaraa ihmisille.  Jos laillistaisimme kannabiksen saisimme edes jonkin kontrollin tähän hommaan. Voisimme edes valvoa että se olisi puhdasta hyvälaatuista kannabista. Sekä saada raha virrat pois rikollisjärjestöiltä valtiolle vaikkapa tähän kannabiksen haittojen korjaamiseen ja valistukseen. Tällä hetkellähän kaikki rahat menee vain rikollisille, ongelmakäyttäjien elämää vaikeutetaan auttamisen sijaan ja kaikista pahin kannabis niputettaan kaikkien muiden helvetin vaarallisten päihteiden sekaan.

Jos jollakin on oikeasti ongelma kannabiksen kanssa niin auttaako sinun milestä se että hänelle annetaan sakot ja h-merkintä jotta elämä vaikeutuisi entisestään? minun mielestä tässä tapauksessa pitäisi antaa apua eikä keppiä....

Jos kannabis olisi laillista niin pitäiskö se muka työajallekkin laillistaa? eihän lääkärit tai lentokoneenkapteenitkaan saa kännissä töissä olla. vai oonko jotenki ymmärtäny väärin.

Eli siis nykyinen lainsäädäntö ei auta ketään. Päinvastoin aiheuttaa vain ongelmia ja sanomalla ei  ongelma vain lakaistaan maton alle ratkaisemisen sijaan.

Ei tämä adressi ole vain sitä varten että saataisiin "uuus sika mega magee päihde hei".