Kannabis lailliseksi

/ #3588 Sokea ihminen

03.05.2012 11:13

#3581: - Re:

Kannabis on ollut laiton huumausaine vasta alle 100 vuotta. Muissa tarkoituksissa (kyllä tällä laittomuudella on myös tarkoitus), kuten ruokana, lääkkeenä, purjeina, sosiaalisuudessa ja viljelynä se on ollut tuhansia vuosia (>1000 a).

Tämän laittomuuden johdosta jokainen, joka luottaa lain toimivuuteen (mitä ei ole) olettaa olevansa ekspertti asiassa, keltäen toisen ihmisen kokemuksen omalla mielikuvituksellaan ja/tai sokealla uskolla. Olen tottunut kuvaamaan tätä tietämättömyydeksi.

Tänä aamuna en päässyt sängystä ylös, koska selässäni oli sietämätön ja lamauttava kipu (olen 25v enkä ole ylipainoinen, vaivat alkoivat teini-iässä). Tätä ongelmaa on hyvin harvoin kun olen päässyt lääkitsemään itse itseäni kannabiksella, nyt kuitenkin minulla ei kuitenkaan ole ollut tähän mahdollisuutta. Lisäksi mielenterveyteni on pahasti kärsinyt, koska tiedän lain valossa olevani rikollinen ja tästä on seurannut jatkuva pelkotila.

Se synkistelystä, palataan tarkoitukseen. Kannabis parantaa monia vaivoja, kuten esimerkiksi syöpää, tämä on erittäin haitallista markkinatalouden toiminnalle globaalisti, koska syövän "hoitaminen"  lääketieteessä on erittäin tuottava bisnes (hoitaminen lainausmerkeissä, koska potilaat saavat säteilyhoitoa, jossa yhden syöpäsolun kuollessa tuhoutuu 6 tervettä solua). Kyllä, kyse on rahasta nimittäin syövällä on tarkoituksellisesti sairastutettu ihmisiä (ennen 50-lukua Suomessa syöpä oli erittäin harvinainen).

Markkinatalous yksinkertaistetusti tarvitsee ongelmia, joita voidaan paikkailla ongelman aiheuttajan poistamisen sijaan (mitä suurempi ongelma, sitä suuremmat tuotot). Kannabiksen laittomuus on aiheuttanut laajamittaiset ongelmat.