Kannabis lailliseksi

insinööri

/ #3589

03.05.2012 21:45

"Se synkistelystä, palataan tarkoitukseen. Kannabis parantaa monia vaivoja, kuten esimerkiksi syöpää, tämä on erittäin haitallista markkinatalouden toiminnalle globaalisti, koska syövän "hoitaminen" lääketieteessä on erittäin tuottava bisnes (hoitaminen lainausmerkeissä, koska potilaat saavat säteilyhoitoa, jossa yhden syöpäsolun kuollessa tuhoutuu 6 tervettä solua). Kyllä, kyse on rahasta nimittäin syövällä on tarkoituksellisesti sairastutettu ihmisiä (ennen 50-lukua Suomessa syöpä oli erittäin harvinainen)."

Yritetään pysyä faktalinjalla, oli mielipide sitten puolesta tai vastaan. Tuosta saa helposti kuvan, että kannabis on jonkinlainen ihmelääke jopa syöpään.
Kannabiksen teho syöpähoidoissa perustuu pääasiassa sen ruokahalua, ja sitä kautta yleiskuntoa parantavaan vaikutukseen.
Käsittääkseni myös on saatu viitteitä, että kannabinoideilla voi olla tiettyjen syöpäsolujen kasvua hillitsevä vaikutus.