Maahanmuuttajien tuet

Taavi Tallaaja

/ #159 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

04.05.2012 20:26

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

Kuulutko sinäkin Hanne siihen hyysääjien suureen joukkoon, joka uskoo sen "totuuden" mitä Astrid Thors yms. hyysääjät kertovat... Opettelehan kyseenalaistamaan asioita ja ottamaan itse selvää!

Tämäkään ei varmaan ole sinun mielestäsi faktatietoa: http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2009/20090014

Kyseisestä vapauttavasta päätöksestä kaiken lisäksi puuttuu kotouttamistuki (tuolloin) 25,74€ / päivä + asumisen kustannukset ko. kokoiselle perheelle Itä-Helsingissä ainakin 1200€ / kk.

Kun lasketaan summia, niin onpa tainnut saada lähemmäs 4000€/kk käteen. Koitahan itse saada työnteolla sama!

Tässä ote Karjalainen -lehdestä. Luehan siitä: http://imageshack.us/photo/my-images/594/mamukrjln2.png/

Lieksassahan kaiken lisäksi vielä maksetaan maahanmuuttajanuorille AUTOKOULU ja tuntien ajaksi tulee aina Helsingistä tulkki kun eivät toki suomea osaa. Mitäs kun se kortti on maksettu? Turhaahan kortti on maksaa, jos ei osteta autoa???!!!

Suomalaiselle sanotaan suoraan, että "myy auto, et tarvitse sitä, tai et saa meiltä mitään" tai ainakaan missään tapauksessa suomalaiselle ei makseta MITÄÄN autoiluun liittyvää, vaikka perusteina olisi se, että 2-vuotiaan lapseni isovanhemmat asuvat paikassa mihin ei pääse julkisilla ja ovat siinä kunnossa etteivät itse pääse lähtemään. Eihän isovanhempien tarvitse lapsenlapsiaan nähdä.

Mamut taas saavat jopa (olikohan max 2 krt vuodessa) matkoja kotimaahan sukulaisia katsomaan, mikä on mielestäni sotaa ja vaarallisia olosuhteita pakoon lähteneille kummallista... Miten voi mennä kyläilemään maahan missä on niin vainottu ja vaaralliset olosuhteet, ettei siellä voi asua????!!!?? HMMMM???

"Eivät ne nyt niin paljoa saa" Niin, jos uskoo niitä virallisia aivopesulausahduksia. Tai sitten niissä puhutaan aina ovelasti vain pienestä osasta tuloja...