Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #3638

10.05.2012 11:05

#3634: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoeht

"Eli olet ollut päihteiden sekakäyttäjä 20 vuotta ja heität kommentteja muiden ihmisten elämän sisällöttömyydestä. Menikö oikein? Hauskaa mutta surullista samalla kerta."

Opettele lukemaan.

En missään vaiheessa ole sanonut käyttäväni yhtään mitään. Jos kerron kokemuksesta 20 vuoden takaa, on se eri asia kuin käyttää 20 vuotta.

---

"Toivon ja oletan, että vastauksesi ei ollut tarkoitettu minulle, mutta tahtoisin silti kysyä millä oikeudella sinä nimittelet kannabiksen vapauttamista kritisoivia tuohon tyyliin?"

En nimittele eikä minulla ole mitään 'kannabiksen vapauttamista kritisoivia' vastaan. Kommentti on kohdistettu tietylle henkilölle ja samalla myös muille vastaaville, jotka eivät viitsi selvittää faktoja asiasta jota kritisoivat. Jos se olitkin sinä, se todellakin oli kohdistettu juuri Sinulle.

---

"En vuorikiipeile, mutta harrastan kyllä paljon muuta urheilua. Opiskeluaikana tuli käytettyä alkoholia ja joskus pilveäkin. Lopetin kun valmistuin, menin töihin, perustin perheen, kasvoin aikuiseksi. Päihteet eivät tehneet oloani tai elämääni paremmaksi, urheilu sitäkin enemmän, ja uskon, että oma kokemukseni tästä on sääntö eikä poikkeus. Vaikka tuo vertaus toivottavasti oli pelkkä trolli niin silti  on pakko sanoa, että en ymmärrä mitä kirjoittaja ajoi sillä takaa."

Ihmettelin myös tuota vuorikiipeilyvertausta. Mutta kenties taustalla on seikka että vuorikiipeilyyn kuolee ihmisiä, kannabiksen käyttöön ei. En silti pidä vertausta hyvänä, pidetään nyt kuitenkin päihteet ja urheilu erillään. Kumpikaan ei sovi / käy kaikille.