Sudet pois taajamista

Kari Pehkonen

/ #156 Ymmärrän

16.05.2012 18:14

Toki ymmärrän,että meidän saloilla susia roikalehtaa mutta nykyään tilanne alkaa kärjistyä täälläkin. Lemmikkieläimet joutuvat hukan suuhun jne.Tämä on toiston toistoa mutta nuo eläimet eivät kuulu pihapiireihin. Ja kun joku pystyisi kertomaan mihin me noita roikaleita tarvitaan? Eläintarhat riittävät hyvin ja varsinaiset Venäjän Karjalan ikisalot. Ei ne kuole sukupuuttoon nyt eikä koskaan.Vanhukset makaavat hoitopaikoissa ulosteet allaan koska yhteiskunnalla ei ole varaa palkata ihmisiä heitä hoitamaan. Varaa on palkata raavaita miehiä leikkimään intiaanileikkejä helikopterista käsin ja laittamaan radiopantoja susien kauloihin. Mitähän loppupelissä sekin homma hyödyttää meitä tavan kansalaisia tai ylipäätään ketään. Mitä saadulla informaatiolla oikeasti tehdään? Luulen, että ei yhtään mitään.Jospa ne pannat ovat vain salametsästäjien pelotteeksi?? Onko kaikissa pannoissa edes lähetintä? :)Kiitos Mikko. Sinulla on munaa kirjoittaa omalla nimelläsi.