Sudet pois taajamista

/ #169 Re: Re: Asiallinen kritiikki käy

18.05.2012 14:38

#168: Marko kettunen - Re: Asiallinen kritiikki käy

Pitäisikö sinusta Marko sitten lapset pitää siinä uskossa, että susi on ihana vaaraton karvapallero jota voi vaikka silittää?? Entä sitten kun pidät lapsen tässä uskossa ja tapahtuukin se, että susi syö oman lemmikin pihasta? Miten tässä tapauksessa selität lapselle suden käyttäytymisen? On mielestäni täysin typerää ja edesvastuutonta pitää sellaista harhaa yllä lapsille, että susi on täysin vaaraton ja harmiton. Eikä nämä veriset kuvat ole mitää propagandaa kuten itse väität vaan täyttä totta suden todellisesta luonteesta. Voisin minäkin myös syyttää sitä teidän näkökantaa propagandan levittämisestä kun näytätte susista vain kuvia jossa susi on niin "ihq". Samoin ei tämä "teidän puoli" tunnu myöskään kestävän kritiikkiä saati yhtään eriävää mielipidettä vaan poistatte ne ja henkilöt kommenttian takaa kuten sosiaalisessa mediassa on nähty ja koettu eli kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin syyttää ketään siitä, että ei kestä kritiikkiä tai kuka tässä oikeasti sitä propagandaa levittää. Niin ja ps. on todella hyvä asia jos lapsetkin eksyvät tänne ja tajuavat/tietävät suden todellisen luonteen.