Pakkoruotsi pois koulutuksista

Grani

/ #19 Poistetaan

02.07.2007 11:21

myös samalla pakollinen matematiikka, kemia ja fysiikka siitä syystä, että suurin osa nykyajan penskoista on niin tyhmiä, etteivät osaa edes näitä (jos eivät osaa edes ruotsia). Samalla poistetaan myös maantieto ja biologia, sillä peruspenska ei tiedä eroa rouskulla ja rauskulla saati sitten sitä, missä mahtaa sijaita Ivalo (sen enempää kuin Haaparanta/Haparanda). Myös liikunta on turha näin löysälle, huonoryhtiselle, liikalihavalle pullamössösukupolvelle. Uskonnon voisi tosiaan myös poistaa, sillä se on harhaanjohtavaa tietoa, joka sekoittaa vain nuoren pään tosiasioista. Historialla ei myöskään tehdä koulussa yhtään mitään, sillä mukeloita ei näytä se vähempää kiinnostavan.
Näin maamme täyttyy duunareista, korkeakoulutettujen määrä saadaan sopivaan laskuun eikä heitä ole enää liikaa ja työttömyysprosentti tippuu reilusti!

Vanhempainiltoja tulisi lisätä roimasti, jotta vanhemmille taottaisiin päähän esimerkinomaista käyttäytymistä, jottei näin pääsisi käymään - emmehän me sitä halua, emmehän. Joten eiköhän pakoteta muksut oppimaan ruotsia.