Oikeus tasa-arvoiseen vanhemmuuteen/Right to equal parenthood

Pirjo Hernesniemi

/ #21 Lämmin kiitos kaikille!

22.06.2012 13:07

Adressimatkani Utsjoelta Helsinkiin oli ikimuistoinen. Tapasin matkallani monia arvokkaita erityisryhmiin kuuluvia ja myös ns terveitä ihmisiä. Saamani kannustus oli todella mittavaa ja tärkeää, se antoi voimia pääsemään perille - eduskuntatatalolle. Ilman tukijoukkoa ei tämä matkani olisi toteutunut, joten lämmin kiiitos Markolle, Mikalle, Elinalle, Lauralle, Pirjolle, Sailalle ja Pentille, kun olitte auttamassa matkan onnistumista! Ja kiitos myös ihanalle tyttärelleni Pialle, joka toimi kotimiehenä ja kantoi näin kortensa kekoon tärkeän asian puolesta!

Matkallani ajoin tarkistuslaskun mukaan 834 km pyörätuolillani, joka toimi koko matkan upeasti. Vain tien reunalla olevat herätteet olivat aluksi hankalia, joskus eturengas töksähti herätteen sisään simpauttaen tuolia sivuttaen. Kaatosateet ja aikataulu pakotti osan matkaa kulkemaan huoltoautolla.

Kiiitos myös 64:lle sponsorilleni, jotka mahdollistivat matkan teknisesti, käytännöllisesti ja taloudellisesti!

Adressimatka sai laajan mediahuomion pitkin matkaa, kuten toivoinkin! Toivotaan sen edesauttavan asiaa... Adressin luovutin 20.6.2012 klo 14.30 peruspaveluministeri Maria Guzenina - Richardsonille 507 nimen kera vahvalla puheellani, jonka jälkeen Hän lupasi, että tekee kaikkensa asian eteen eikä adressi jää pöytälaatikkoonsa!

Kiitos kaikille Teille, jotka allekirjoititte tämän adressin ja tuitte näin erittäin tärkeää asiaa! Facebookin sivu "Oikeus tasa-arvoiseen vanhemmuuteen" jää seuraamaan asian kehitystä.

Hyvää juhannusta kaikille!