Tahdonvastaiset huostaanotot ja lainvastaisesti huostaanotot

Ani Leikonniemi
Vieras

/ #21 Re: Hyvät huostaanotettujen lasten vanhemmat

15.12.2010 12:40

#19: Näkymätön Lapsi - Hyvät huostaanotettujen lasten vanhemmat 

... lienetkö sinä kokenut itse kovia, kun noin kovilla lauot? Olet aivan oikeassa, että virkakoneiston täytyy puuttua asioihin silloin, kun lapsen oikea etu sitä vaatii. Käy ihmeessä läpi omat traumasi, etteivät ne kulje mukanasi enää tulevaisuudessa.

Minä aion itkeä ko asiaa niin kauan, että asia tulee oikeudenmuksisesti käsiteltyä ja mielivaltaisuudet saavat julkisuutta.

Kirjoitit: "Hävetkää kaikki te,jotka olette kohdelleet lastanne lapsianne siten että teiltä on lapset jouduttu viemään,ajatelkaa mitkä traumat LAPSILLE on jäänyt,teistä viis.Katsokaa jo vihdoinkin peiliin jos pystytte kohtaamaan katseenne!" => näiden vanhempien, jotka kohtelevat lapsiaan kaltoin, pitääkin hävetä.

Minun katsoessani peiliin näen aivan liian avoimesti asioistani puhuneen, lastensuojeluviranomaisten apuun luottaneen äidin, joka vieläkin tyynnyttelee lastaan hänen itkiessään painajaisia siitä miten poliisit ja pahat tädit hänet äidin luota veivät. Toista vuotta hän on painajaisia asiasta nähnyt eikä päivisin päästä minua enää silmistään, "ettet äiti katoa", kuten hän asian 4-vuotiaan ajatusmaailmalla kokee. Häneltä olisi kysymällä saanut selville miten hän minut äitinä koki, eikä tylysti hakea lasta hänen perheeltä. Minä taasen säälin kaikkia, jotka eivät ole kokeneet viranhaltijoiden ammattitaidottomuutta lastensuojeluasioissa ja silti kirjoittavat nimimerkin turvin kuten muka tietäisivät asiasta oikeasti jotain! Minä voitin poikani oikeustaistelun ja nyt on viranomaisten vuoro olla epäiltynä rikoksesta.