Emme äänestä aborttia kannattavia

Vieras

/ #5 Älä tapa!

19.12.2010 15:44

Jumalan viides käsky on edelleen voimassa eli Älä tapa. Meillä ei ole oikeutta määrätä siitä, kuka lapsista saa jäädä henkiin ja kuka ei. Elämän valitsemisvaltaa ei ole annettu ihmiselle. Jumala päättää kunkin elämän pituuden. Syntymättömän lapsen tappaminen (itseaiheutettu abortti) on tietoinen murha ja siitä olemme vastuussa kerran Jumalan edessä. On paljon lapsettomia pariskuntia, jotka haluaisivat lapsen. Miksi emme lahjoita niitä lapsia heille, jotka haluaisivat oman lapsen? Lapsella on oikeus elämään. Meillä ei ole oikeutta riistää heiltä sitä. Lapsi on lapsi jo hedelmöittymisensä jälkeen. Siitä hän vain kehittyy ja kasvaa. Ei ole oikein myöskään lääkäreitä kohtaan, että he joutuvat tekemään abortteja vastoin omaatuntoaan ja Hippokrateen valaa. He taistelevat elämän puolesta. Heitä ei ole tarkoitettu toimimaan lasten teloittajina.Sosiaaliset syyt eivät riitä puolustamaan abortteja. Seksuaalisessa käyttäytymisessä nykypäivänä on paljon parantamisen varaa. Ihmisten tulee olla vastuullisia silläkin alueella eikä vain toimia omien hetkellisten himojensa varassa. Tulee oppia suojelemaan itseään ja omaa tunne-elämäänsä. Vapauteen liittyy aina myös vastuu ja myös lähimmäisen huomioon ottaminen. Mitä te tahdotte teille tekemän, tehkää se myös samoin heille. Miettikääpä, mitä tarkoittaa oikea terve rakkaus Jumalaa, itseä ja lähimmäistä kohtaan..