Serranon perhe EI saa loppua

Kokkola

/ #60 Serranon perhe-sarjan jatkuminen/Ylen uusin tiedote

04.08.2007 22:09

Lainaus Yle:n uusimmasta tiedotteesta 6.8.2007: "Suuresta palautemäärästä ja vetoomuksista johtuen YLE TV1 uusii espanjalaisen Serranon perheen (Los Serrano) jaksot 8.9. alkaen lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan katsottavana myös internetin kautta YLE Areenassa. Ensi kesänä YLE TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

YLE TV1 on ollut kesän katsotuin ulkomaisten sarjojen kanava Finnpanelin katsojamittaustutkimuksen mukaan. YLE TV1:n nettisivuilla kesällä olleessa katsojaäänestyksessä kanavan parhaaksi tv-ohjelmaksi valittiin ylivoimaisesti Serranon perhe. "

Serranon perhe-sarja siis vain uusitaan syksyllä ja uudet jaksot näkyvät vasta ensi kesänä. Minä ainakin ole erittäin pettynyt tähän ratkaisuun! Ymmärtäisin jos sarjasta ei olisi enempää jaksoja, mutta Serranon perhe-sarjaa on tehty jo 6.tuotantokautta. Me sarjan katsojat joudumme siis odottamaan ainakin 9kk, että näemme uusia jaksoja Yle:ltä.

Mitä mieltä te muut sarjan katsojat olette tästä ratkaisusta? Minä en ole tyytyväinen ja lähetin Yle:lle palautetta asiasta.

Milloin adressi olisi tarkoitus Yle:lle toimittaa/ onko jo toimitettu?