Eläinkokeet helvettiin

Vantaa

/ #21 Kauheaa

06.08.2007 20:21

Miettikää miltä teistä tuntuis jos teillä kokeillaan huulille tarkoitettua tököttiä Että "Mitäköhan tapahtuujos sitä laittaa silmään?" Ehkä joku rupee tunkee huulipunaa silmiinsä!!! tän vuosisadan alussa joku tutkijamies teki kokeita apinoilla. Hän todisti että ihmisen kasvatuksessa tärkeä osa on rakkaus hän erotti pieniä apinanpoikasia emoistaan ja teki niillä kokeita. Aluksi kokeet olivat juuri juuri hyvän maun rajoilla sitten hänen vaimonsa kuoli ja hän muuttui oudoksi hän oli kokeillut mitä tapahtuisi jos hän saisi orvot apinanpennut luulemaan rautalanka nukkea emokseen. Sitten hän kokeili mitätapahtuu jos hän lukitsee apinanpentuja vuodeksi johonkin pimeään häkkin josta se ei pääse pois. Ja tutkiessaan hän huomasi että rautalanka emon kasvattamat pennut eivät pystyneet lisääntymään. Hän kehitti "raiskaustelineen" että ne apinatlisääntyisivät vaikka väkisin. Hän sai paljon hyvää aikaan mutta hänen kokeensa olivat julmia!!!!! Kumman valitsette: Ihmiset olisivat joka tapauksessa keksineet kasvattaa lapsiaan kuin kuuluukin rakkauden kanssa ja apinat olisivat säästyneet vaise mitä tapahtui!!