Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2709 Noniin tytöt ja pojat ja transvestiitit

08.01.2011 15:14

Nyt setä kertoo muutaman elämän karun faktan: Kannabis on täällä, ollut jo vuostuhansia ja sitä ei saa katoamaan. Ns. Huumeiden vastainen sota syö turhaa rahaa saamatta mitään edistystä ( 50 vuoden aikana esim. usa on käyttänyt biljoona dollaria [ Tuhat miljardia!] huumeiden vastaiseen sotaan) ihmisiä on kuollut, vangittu ja jälkimmäisen takia syrjäytynyt ja mitä sillä on saatu aikaiseksi? Ei mitään, huumeita tulee ja kuluu aivan yhtä paljon ellei enemmänkin kuin 50 vuotta sitten. Ainoa tapa maksimoida voitot ja minimoida tappiot niin rahallisesti kuin terveydellisestikin on laillistaa! Etenkin kannabis joka on niin pieni paha ( Koko kirjoitetun historian aikana 0 yliannostuskuolemaa) joten eikö ole jo korkea aika myös isojen kihojen ja propagandan levittäjien myöntää: " Hei, me oltiin väärässä". Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää mitä kehoonsa laittaa, etenkin kun lailliset päihteet tappavat vuosittain massoittain ihmisiä, rikkovat perheitä jne. ns. Porttiteoriakin on itse luotu: Kannabiksen saamiseksi on hyväksyttävä myös kovemmat huumeet, koska niihin törmää hampun haku reissuillaan, jolloin kokeilukynnys madaltuu, jos kannabista saisi alkosta tai pelkälle kannabikselle omistetusta liikkeestä, ei tarvitsisi olla tekemisissä rikollisten kanssa, eikä hyväksyä vahvempia huumeita! On jo korkea aika suomessa ottaa pää pois hanurista ja laillistaa kannabis, kasvi joka on hyvä iltaisin ja hellä aamuisin.