Kannabis lailliseksi

Ganja

/ #3900 Leagalice it !

27.10.2012 11:25

Mikä aiheuttaa Suomessa eniten terveyshaittoja/väkivaltaa? Se on se alkoholi, EI kannabis! Olen käyttänyt kannabista kohtuudella 1-3 jointtia päivässä yli 20vuotta, eikä kenenkään tarvitse minun takapuolta pyyhkiä. Eikä lukuni ja valmistautumiseni fil.sof.maisteriksi tuottanut ongelmia. Moni lopetti koulun alkumetreillä ALKOHOLIN takia. Koti kasvatus omaan käyttöön pitäisi laillistaa kokonaan. Saahan nykyään antaa sativan kasvaa ikkunalaudalla, mutta edes pudonneita lehtiä ei saisi käyttää, vaan ne pitäisi antaa maatua ruukun multaan. Ei mitään järkeä. Mutta samalla kun gestabo ahdistelee yhtä jointtia hallussaan pitävää, kilju ja pontikka kauppiaat käärii selän takana rahaa, ja usein vielä varsin myrkyllisillä keitoksilla. Voi mennä näkö tms, mutta kun se viina on syöpynyt tähän kulttuuriin niin syvälle ettei tämmöistä edes ajatella. Uusi avaramielisempi sukupolvi on suurimmaksi osaksi tajunnut ottaa selvää näistä eroavaisuuksista. Loppuun voisin sanoa niille jotka on passittamassa kannabiksen käyttäjiä amsderdamiin, voisin suositella menoa "kuusi"baariin ölisemään ja tappelemaan.