Tampereen vuokratalosäätiö pelastettava!

Kyykyttäjille

/ #10 Tyypillistä Kokoomuksen harjoittamaa vähävaraisten kyykytystä

10.11.2012 19:26

Ei mitään rajaa ja järkeä tällaisella Kokoomuksen +RKP:n ja Vihreiden harjoittamalla vähävaraisten ihmisten kyykyttämisellä!! Toivoa sopii, että Perussuomalaiset ja muut puolueet eivät lähde tähän samaan kelkkaan, päätökset muistetaan seuraavissa vaaleissa!! Itse äänestinkin Perussuomalaisia koska lupailtiin vähävaraisille edullista asumista, joten nyt on näytönpaikka. Jouduin viime kesänä muuttamaan yksityisestä vuokra-asunnosta VTS:n asuntoon, koska varani eivät mitenkään työttömänä riittäneet asumiseen.

Todella tyytyväinen olen ollut VTS:n vuokra-asumiseen, samoin muut VTS:n asunnoissa olevat tuttavani. Vaikka asuminen on edullisempaa VTS:n asunnossa, niin ei tämäkään työttömälle ole halpaa hupia, saati jos vielä yhdistyvät yhdeksi niin tietää varmuudella asumiskustannuksien nousua. Tällä hetkellä saa jo laskea tarkkaan mihin kaikkeen muuhun voi montakin euroa käyttää asumisen lisäksi työttömyysrahasta ja asumistuesta!!