Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2720

18.01.2011 03:01

Elikkäs... Täytyy näille tissiposkille lyödä vähän faktaa käteen.

Kannabista ei voi yliannostaa... Oletetun arvion mukaan kannabiksen yliannostus tapahtuisi noin 13kg kohdalla. Moista määrää ei saa alas nielun kautta ja polttaminenkin on mahdotonta...

Kannabis on suomen käytetyin/valmistetuin/myydyin.. jnejnejne "huume" ja kaikki ongelmat aiheutuvat juuri siitä, että kannabis on laitonta. Mikäli kannabis ei olisi laitonta, ei tarvittaisi partasetiä mopojensa kanssa heilumaan puukkoineen, tai kuorintapihteineen, kun täytyy kysellä joltakin HUUME-velkoja.

Kannabiksen laillistaminen vähentäisi myös alkoholin kulutusta, jolloin säästyttäisiin paljolta perheväkivallalta, eikä kukkahattu-tädeilläkään olisi kädet täynnä perheväkivalta-tapauksia.

Kannabis ei myöskään aiheuta fyysistä riippuvuutta, eli "kannabisti" ei ole minkään valtakunnan "nisti" eli "narkkari"(narkomaani), sillä kriteerit narkomaanille on "fyysisesti pakon omainen tarve saada riittävä määrä ainetta".

Kannabiksen ja alkoholin ero on vähän sama kuin turvaseksin ja suojaamattoman seksin ero.

Tunnen useita käyttäjiä, enkä ole koskaan nähnyt kenelläkään skitsofrenisia oireita, en aggressioita, en psykooseja... en mitään.

Allekirjoitettu, mutta en juurikaan pidä väliä laillistetaanko vai ei, mutta nyt puutarha kutsuu!