Kannabis lailliseksi

Elina Pisilä
Kalajoki

/ #338

10.09.2007 18:33

Mä en hyväksy missään muodossa huumeita, ne ei ole mua varten. En myöskään ymmärrä sitä, miksi kaikki jotka niitä polttaa vakuuttaa et tää on ni terveellistä, terveellisempää ku tupakki. Jos meidän pitää kunnioittaa niiden mielipiteitä ni pitäkööt itekki sen turpansa kiinni, eikä ainakaa mene syöttää tuollasta sontaa ala-ikäsille. Niille siitä vasta haittaa onki. Niillä ei välttämättä ole pokkaa sanoa vastaan. Tietysti myyjät käyttää sitä hyväksi. Millää ei mitään väliä kunhan saa kaman myytyä.

Tiedän, että hampun polttajissa on sellaisiakin ihmisiä, jotka ei sitä muille tyrkytä ja muutenkaan ei polta kuin silloin tällöin, mulle on ihan sama jos joku omissa oloissaan polttaa. Kunhan ei tule mulle tai kellekkää muullekkaa tyrkyttää. Omapa on elämänsä. Mutta se olis maailman suurin virhe jos hampun poltosta tulis laillista. Kuka tässä maassa sen jälkee enää muuta tekiskää. No onneks se ei tule koskaa olemaan mahdollista.

Hampun polttajista tulee mieleen vaan yksi asia: Mitä niille on tehty tai mitä ne on kokenut, että ne yrittää päästä eroo siitä tuskasta huumeiden avulla?