Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Vieras

/ #92 HEMMILÄ ON PERUNUT LAKIALOITTEENSA

29.01.2011 10:02

puhuin juuri hemmilän kanssa puhelimessa, hän on perunut lakialoitteen.
pyysi välittämään:
"Olen saanut runsaasti palautetta tekemästäni lakialoitteesta joidenkin taistelu- ja laumanvartijakoirien kieltämisestä. Kun lakialoitetta tein, kuulin useitakin koiraihmisiä sekä muita asiantuntijoita ja heidän antamien asiantuntija-arvioiden pohjalta lakialoite syntyi. Tein virheen, kun en laajemmin kuullut koiran omistajia ja muita asiantuntijoita vielä laajemmalti! Voin nyt luvata: Lakialoitteeni eduskunnassa ei tule tältä pohjalta enää etenemään ja pelko siitä, että siinä mainitut koirarodut kiellettäisiin, on tämän jälkeen aiheeton! Olen erittäin pahoillani joillekin koiraihmisille aiheuttamastani mielipahasta ! En ole missään nimessä koiria vastaan, vaan aivan päinvastoin! Olen monelta saanut myös erittäin hyviä ehdotuksia siitä, mitä voitaisiin tehdä, jotta ei tapahtuisi sellaisia asioita, joita lakialoitteen perusteluissa oli. Tätä palautetta ja palautetta tietysti kaikesta muustakin voitte jatkossakin laittaa minulle! Opetus tästä minulle on se, että ”ei saa luottaa vieraan apuun”, vaan on entistä tarkemmin ja monipuolisemmin itse selvitettävä taustat. "