Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jeesus on herra

/ #40

24.12.2012 22:38

Kiitokset veli Jebediahille kannustuksestasi vastustaa sielunvihollisen näivettävää vaikutusta. Muistaahan velikin,että näin joulun aikaankin lucifer saattaa yrittää tahria puhtaankin sielun istuttamalla lihanhimoisia ajatuksia mieliimme. Itse lakkasin yhtymästä vaimooni 10 vuotta sitten hänen saatettuaan viimeisimmän neljästä lapsestamme maailmaan. Tämän jälkeen ei vaimoni enää raskaaksi yli vuoden yrityksienkään jälkeen tullut,joten katsoin aviollisen velvollisuuteni täytetyksi ja siirryin nukkumaan eri huoneeseen. Myötäänsä on sen jälkeenkin lucifer yrittänyt minut himon valtaan saattaa. Olen siitä muutamaa hävettävää hairahdusta lukuun ottamatta selvinnyt lukittautumalla makuuhuoneeseeni raamattua tutkimaan. Muutaman kerran on vaimoni joutunut niin pahoin sielunvihollisen päähänsä istuttaman hekuman valtaan,että olen joutunut hänet kellariin lukitsemaan. Toivottavasti veli Jebediahin vaimo on omaa vaimoani paremmin sisäistänyt ison kirjan opit.