Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava

/ #69 Todellista uutisointia tarvitaan! Kansanedustajat ja rötökset

29.01.2011 15:52

Iltalehdestä 29.01.2011

Suomi ei enää toimi. On ajan kysymys että koko maa kaatuu omaan pa----nsa. Siitä on esimerkkinä juuri mm, se että valtaapitävillä on rikostaustaa.

Maassamme ei toimi psykiatrinen sairaanhoito (sitähän käytettiin kommunistisissa maissakin kuten VARMASTI tiedätte), oikeuslaitos (mitä ovat tuomarit ja asianajajat, kuinka paljon hyväksytään vääriä ja sovit--tuja todistajanlausuntoja - ja annetaan vääriä, päin p-tä olevia tuomioita jne). Syyttömän saattavat joutua lusimaan ja jutun voittanut rikollinen porskuttaa eteenpäin jossakin menestyvän ihmisen asemassa, näinkö siis? Pitkäaikaisilla oikeudenkäynneillä tuhotaan ihmisten omaisuus ja varsinkin perhe-elämä, ihmissuhteet ja mielenterveys.) Mikä on tämän päivän poliisi? Luotatteko? Soitatteko poliisille, jos olette todellisessa hädässä? Minä en soita!

Ihmiset ovat masentuneita, työttömiä ja tarpeettomia jne tässä maassa, joka ei enää toimi.Kaikenlaiset luokanopetpressat ja sosialistimuumitädit jauhavat globalisaatiota! Sillähän se Suomi viedään. Masentuneet ihmiset ja toimimattomat / tuhotut instituutiot aikaansaavat sen, että maamme kansalaiset tekee hiljaista itsemurhaa. Itse asiassa se saattaa olla kansanmurha, jossa ei voi syyttää ketään, koska kansahan se itsensä tappoi mielenterveysongelmilla, perheiden tuhoamisella, oikeudenkäynneillä (jotka tuhosivat ihmisen ja omaisuuden ja aiheutti velkavankeuden ja mielenterveysongelmat). Kun Suomi on tyhjennetty niin varakkaat kansalaiset muuttavat asuinsijoillemme. Globaalia taloutta ajavat presidentti ja entinen presidentti ovat huolehtineet siitä, että maamme on tullut maailmalla tunnetuksi ihannemaana. Tänne halutaan tulla dollareiden kanssa pakolaisleireiltä. Ehkä sähköposti miehille kaikista maailman kolkista ja pakolaisleireiltä ei olekaan ihan vain roskapostia mitä tulee suomi24 treffit palstoilta. Ehkä siellä on kalastelijoita dollareineen, joille kelpaisi suomalainen luuserimies ja sitten vähitellen mies pellolle...

Ja miten tämä kaikki on saatu aikaan? Olisiko teillä fantasiaa? Kommunismin ja sosialismin aate on sama. Ero on vain siinä, että kommunistit olivat ainakin aikoinaan valmiita tarttumaan aseisiin, mutta sosialismin kannattajat halusivat käyttää muita keinoja päästäkseen samoihin tavoitteisiin. Sellainen keino olisi esimerkiksi lainsäädäntö. Säädetään sellaisia lakeja että "unelma" toteutuu. Ja lainsäädäntö alkaa siitä, että koulutetaan sellaisia oikeustieteilijöitä, jotka säätävät tarpeisiin sopivia lakeja. Ketkä ovat siis päässeetkään oikeustieteelliseen sotien jälkeen? Mitä ovat sisäänpääsykokeet? Siitähän pitäisi ihan pyytää rikostutkintaa. Minulla on tiedossa ainakin yksi tapaus, että Kauppakorkeaan on päästy isän rahoilla. Ei koulutus täällä siis ihan kaikille aukene, vaikka niin yleisesti luullaan ja sitäkin luullaan, että sinne päästään omin avuin. Ja mikä yliopistokoulutuksessa on vikana kun se ei Suomen presidenttien lapsillekaan kelpaa (Mauno Koivisto/Uppsalan ekonomit, missä on Haloskan tytär jne).

Koulu jo rekisteröi tietoja ihmisistä. Ainakaan entisaikaan eivät vaatimukset olleet samat kaikille. Jos tulit kansan syvistä riveistä niin oli helpompi menestyä koulussa kuin jollakin, jolla tunnetummat juuret - ei sosialistiset. Mitä on koulukiusaaminen? Se on oire siitä, mitä aikuiset tekevät yhteiskunnassa. Sama homma näes tapahtuu/pyörii aikuiselämässä, työelämässä...Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Ja nyt on kouluissa Wilma-tietokonesysteemi. Se ei ole niin viaton juttu kuin miltä kuulostaa. Kommunistisissa maissa ihmisistä raportoitiin kaikenlaista. Wilma todellakin mahdollistaa raportoinnin ihmisistä, jo lapsista. Ja kuka pystyy kontrolloimaan onko tieto todella oikeaa ja aitoa. Opettajatkin vääristelevät asioita päässään ja jotkut ovat suorastaan vaarallisia - ja sellaiset saattavat toimia esim. apurekseinä (henkilökohtaista kokemusta on). Kauan on opettajan virkoihin vaadittu puoluekirja. Sitä kuulin kysyttävän eräältä vielä nyt 2000-luvulla.

Sosialistisessa yhteiskunnassa on kaikki vanhat, yhteiskuntaa koossa pitävät instituutiot kuten perhe, avioliitto, kirkko, uskonto jne tuhottu ja poistettu. Ja ne abortit! Ja naisista on tehty hu----a - ja he ovat paremmassa huudossa kuin kunnon, lapsistaan välittävät kotiäidit! Sitähän täälläkin nyt ollaan tekemässä. Joskus on mieleeni tullut, että sotkevatko lastensuojelu, koulukuraattorit, psykiatrit, oppilashuolto jne ihmisten asioita enemmän kuin auttavat. On oiva keino tuhota ihmisen yritys ja työ sotkemalla perheasiat. Ja sellainenkin koulu on, jota kutsutaan Hitlerikouluksi. Ja minkälaisen vaikutelman antoi kerran minulle Opetusvirasto kun siellä kävin? Ensimmäinen ajatukseni oli, että tällaisesta paikastako lasten asioita hoidetaan. Entisen Elannon talossa sijaitseva opetusvirasto "haisi" kuin "kommunistinen roskapankki" - ja sellaisen olen todellisuudessakin tainnut nähdä.

Ja yleinen juoruhan on, että sosialistit ovat rikollisia . Se siis sopisi siihen, että meilläkin on politiikassa ja johtavilla paikoilla noita rikollisia - ja tänä päivänä kansan riveistä noiden rikollisten jälkeläisiä, joista monia koulu ja koulutus on ollut auttamassa etenemään. Jos tutkittaisiin eri puolueiden edustajien taustoja niin löytyisikö sieltä enemmänkin kuin yksi, joka on ollut kommunisti, vaihtanut nimensä ja ryhtynyt kokoomuslaiseksi. Koulutusta tärkeämpää menestymiselle on kuitenkin liikkua ja kuulua joihinkin ja "oikeisiin" piireihin. Ihminen, joka ei kuulu piireihin, jää tässä yhteiskunnassa ilman mitään ja siis syrjäytyy, koska täällä kuuluu kuulua johonkin. Olisi mielenkiintoista tutkia tämän päivän syrjäytettyjen / syrjäytyneiden juuret. Saattaisimme tehdä löydön, että entisajan "kunnon" ihmiset ja heidän lapsensa ovat niitä, jotka on syrjäytetty/syrjäytyneet. Ihmisen juuret kyllä merkitsevät ja kertovat jotakin. Siinä myös syy perussuomalaisten menestykseen, jolle saattaa olla merkitystä sekin, että Timo Soinin vaimo on yleisen sairaanhoidon psykiatri.

Ne juuret ovat tärkeät - sellaisellekin henkilölle kuin Olof Palme. Jos juorut hänestä pitävät paikkansa niin hän oli juuriltaan sekoitus Viron aatelistoa ja jopa juutalaisuutta. Kuinka tällaisella taustalla voi olla sitten sossujen johtohahmo - ihan väärä leiri omalle taustalle. Se on niin ristiriitaista, että eihän sellaisesta voi seurata muuta kuin murha, jota ei koskaan tulla selvittämään. En ole kommunisti (mm koska emigranttivaarini oli bolsevikkien tappolistalla). En koskaan voisi kuvitella meneväni kommunistin kanssa naimisiin. Hehän myös ovat ateisteja ja minä en ole. Ja millaisen sekasotkutaustan tarjoisin lapsilleni, jos heidän isänsä olisi kommunisti? Millaisiin ristiriitoihin he joutuisivat taustansa kanssa? Ehkä kriisit olisivat niin kovat, että olisivat jatkuvasti itsarikandidaatteja ja mielenterveyspotilaita. Mutta kysyn vaan kuinka moni on hankkinut lapsensa henkilön kanssa, jonka tausta ei sovi omaan sitten yhtään? Taustoista ja juurista kun kukaan ei nykyään näytä välittävän! Ratkaisevaa on ulkonäkö ja varakkuus- ei ainakaan samankaltainen tausta yms. Ei ihme, että on toimimattomia suhteita ja perheväkivaltaa! Ja ne abortit! Niitäkin on ollut paljon yli puoli miljoonaa 1950-luvulta ja ne usein raunioittavat ihmistä. Abortin jälkeen elämä ei enää ole koskaan entisellään. Ja voisi sanoa, että aborttien suuri määrä on sekin oman käden kautta tehtyä itsemurhaa, josta voisi syyttää nykyistä systeemiä, että se teettää maallemme hiljaista kansamurhaa oman käden kautta.

Sosialistisista yhteiskunnista monet sanovat, että ne ovat rikollisia yhteiskuntia ja niitä vetävät rikollismieliset / rikolliset ihmiset. Nyt kysytään Iltalehdessä 25.01.2011, että minkälaiset rötökset ovat hyväksyttäviä kansanedustajilla? Vai ovatko minkäänlaiset. Jo tämä kysymys osoittaa, että kansa on saanut tarpeekseen edustajistaan eikä heille enää löydy puhtoisia edustajia. On ajan kysymys, niin saattaa tulla päivänvaloon, että taidammekin elää ainakin jossain määrin rikollisessa yhteiskunnassa. Illuusio hyvästä ja kauniista Suomenmaastamme on hajoamassa käsiin. Ja minkälainen on sitten jatko? Olemmeko menossa kohti täydellistä katastrofia, sillä mitään kommunistista ja sosialistista yhteiskuntaa ei enää voi rakentaa, sillä ne ovat toimimattomia systeemejä. Onko kellään mitään visiota siitä, että miten saada maa raiteille ja Suomesta ihana maa elää? Minkälainen yhteiskuntajärjestys siis tulevaisuuden Suomeen? Isä Mitro Repo onkin tainnut mennä EU-hun tutkailemaan todellista tilannetta ja asioiden tilaa! EU ei ole ratkaisu. Se on vain yksi mammutti lisää, joka on tuomittu tuhoutumaan omaan mahdottomuuteensa. Ja minne olisivat romahtaneiden sosialistimaiden vallassa olevat menneet? Mitä he tekevät nyt? Missä asemissa ovat? Samalla voi kysyä, että missä asemissa ovat viime sotien jälkeläiset nyt?

Ja miten on yleisen terveydenhoidon laita? Jo raportoidaan, että työttömät ja syrjäytyneet eivät saa terveydenhoitoa. Meidän terveysasemalla ei oikein anneta edes lääkäriaikoja. Ja sanottiin suoraan, että ei tutkita.