Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Vieras

/ #148 Työssä..

29.01.2011 17:00

Meillä myöskin laumanvartija koira,Pyreneiden mastiffi,joka tai siis hän on itse ystävällisyys.Oikeastaan hän ei omasta mielestään kyllä ole koira vaan mieltää itsensä enemmän meihin ihmisiin kuuluvaksi,tämä hänestä syntynyt mieli kuvansa johtuu siitä miten hän reagoi muihin koiriin.

Surullista kuitenkin on se että meissä koiran omistajissa on myös ihmisiä joille ei pitäisi antaa oikeutta koirien ylläpitoon,tulokset sitten näkyvät iltalehtien lööpeissä.
Ja tätä taustaa vasten tulee ymmärrettäväksi se että tehdään aloitteita,ilmeisesti kansalaisten yhteyden ottoihin perustuen,joissa vaaditaan tiukennuksia tai totaalikieltoja joihinkin asioihin liittyen.Edellä olevaan liittyen haluan korostaa sitä omaa vastuutamme näihin asioihin,mikäli meillä ei sitä ole niin lopputuloksena saattaa olla laki joka ei ole sen enempää oikeudenmukaista kuin kohtuullistakaan eikä näin voi olla lakikaan.Tähän liittyen haluaisinkin kuitenkin toivottaa myös Pertti Hemmilälle jaksamista työssään, ja jos tällä on saavutettu rakentava yhteistyökuvio niin tällöin olemme kaikki saavuttaneet asioita joihin uskoakseni jokaisella koiranomistajalle on täysi luottamus.

PS:nä me emme kyllä omista pyrreämme,hän taitaa omistaa meidät.