Kannabis lailliseksi

Savonlinna

/ #349 Wake Up!

24.09.2007 20:34

Pilvi on aivan harmitonta viinaan verrattuna. Toimii myös särkylääkkeenä ja vähentää stressiä. Eikä sillä ole ollenkaan terveysriskejä vaikka sitä poltetaankin, mutta verratkaa tupakkaan... Kovatkaan potheadit eivät varmaan vedä 20 jointtia päivässä. Siis aika vanhanaikasta, että pilvenpoltto on kielettyä. Niin sanottu porttiteoria, joka väittää kannabiksen ominaisuuksien jotenkin johtavan muiden päihteiden käyttöön on täyttä bullshittiä. Miettikää, jos olisikin toisinpäin: Hamppu sallittua ja viina laitonta. Silloin alkoholi olisi se paheksuttava huume. Pilven paranoidit vaikutukset ja pelon tunteet ovat paljon sen takia, koska se on laitonta ja on pelko jäädä kiinni. Tietysti kaikkea on liika on liikaa, mutta pilveä saa kyllä vetää paljon vapaammin esim. viinaan verrattuna. Yllättävän hyvin nuo päihdevalistukset tehoavat ihmisiin. Ihme sinäänsä, kun niissäkin niin usein on jotain satavarmasti raittiita hihhuleita, niin mitä ne niistä oikeasti tietäisi.