Kannabis lailliseksi

helsinki

/ #357

28.09.2007 16:30

Reija Tyynismaa kirjoitti: "Kylläpä typeriä asioita pyydät. Oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi, että esimerkiksi äiti, joka polttaa tupakan "kahvisavuna" tai ruokansa päälle tai milloin vain, kykenee silti olemaan henkisesti läsnä lapsilleen ja muillekin ihmisille, samoin kuin kuka muu tahansa, mutta jos kiskoo hasaa pitkin päivää, ei enää huomaa muuta kun oman leijuvan olonsa.Tulee sokeaksi muiden tarpeille ja olemassa ololle. Pilvenpolttaja-narkkarit ja alkoholistit kuuluvat samaan kategoriaan= pulassa, sensijaan että he kykenisivät elämään elämäänsä olemalla siinä läsnä ja huolehtimaan vastuullisesti asiansa pakenematta sitä "hiprakkaan", tulkoon se sitten mistä aineesta tahansa.Eikö mielestäsi tässäkin maassa ole jo tarpeeksi aineista riippuvaisia vieroitushoidon tarpeessa olevia ihmisiä, kun niitä pitäisi vielä laillisesti saada lisää? JÄRKI HOI ÄLY ÄLÄ JÄTÄ!

Kuules nyt Reija ihan samalla tavalla tai oikeastaan pahemmin ne vanhemmat lapsen henkisenä tukena olevatjo mainitsemassasi "hiprakassa" kuin kannabiksen vaikutuksen alaisina, toiseksi kannabista ei edelleenkään voida niin paljoa kiskoa ettei järki pysyisi päässä.( viittaan tähän kuuluisaan Jenkkipropaganda"vedän vähän hasaa, meen räiskimään autoja moottoritien varteen"-ilmiöön)Ja kyllä minäkin pystyn omista lapsistani huolehtimaan varsin loistavasti kannabiksen vaikutuksen alaisena.Ja etenkin kolmanneksi älä KOSKAAN mainitse sanoja kannabis ja narkkari yhdessä.