Kannabis lailliseksi

HESE

/ #3988 TÄYSKIELTO

03.02.2013 19:43

Elkääpä puhuko sontaa. Suomessa pitäisi ehdottomasti olla täyskielto kaikille huumeille ja muille päihteille. Ainakin minä olen joutunut kärsimään kaikenlaisten humalaisten ja huumehörhöjen tekemisistä ja tekemättäjättämisistä jo likaa. Nämä kaikki örvelöt vain varastelevat ja särkevät paikkoja sekä ovat suureksi vaaraksi kaikille muille liikenteessä ja töissä ja kaikkialla siellä missä vain liikkuvat ja oleskelevat. Nämä vastuuttomat kansalaiset aiheuttavat yhteiskunnalle ja lähimmäisilleen sekä muille kansalaisille jatkuvasti suuria sosiaalisia sekä taloudellisia ongelmia. Päihteitä käyttävä ihminen on suureksi vaaraksi esimerkiksi kerros- ja rivitaloissa muille asukkaille, koska päihtyneenä hän ei pysty huolehtimaan paloturvallisuudesta, eikä itseasiassa yhtään mistään muustakaan. Päihteiden käyttäjät aiheuttaa häiriötä ympäri vuorokauden, koska he eivät hillitse eivätkä hallitse itseään, eivätkä välitä tai ymmärrä yhteisistä säännöistä hölökäsenpölläystä. Jos tämmöinen örvelö sitten tekee rikoksen tai aiheuttaa vahinkoa toisille tai toisten omaisuudelle, niin ainakaan minä en koskaan ole saanut mitään korvausta näiden otusten tekemisistä tai tekemättäjättämisistä edes oikeudessa, koska nämähän tietenkin ovat suurinosa varattomia yhteiskunnan elättejä, eli pummeja, joiden ei edes tarvitse mistään mitään maksaa.  Siksi ehdoton jyrkkä kielto kaikille päihteille.