Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jeesus on herra

/ #84

04.02.2013 01:03

Voi te luciferin sokaisemat houkat! Pintapuolisesti olette raamattua tutkineet ja sillä perusteella kommenttejanne lauotte. Tutkikaapas yleistä historiankirjoitusta raamatun ajoilta ja huomaatte,että luonnottomuutta ei siihen aikaan suvaittu. Homoseksuaalien kivitykset,ristiinnaulitsemiset ja elävältä polttamiset olivat arkipäivää. Karmea oli kuningas Herodeksenkin kohtalo. Luonnottomuuten sortuneen kuninkaan elin mätäni ja matoja kihisi. Lopulta halkesi ja siihen kuoli. Miettikääpäs sodomiitit,kuinka hyvin teillä nykyään onkaan asiat. Teitä ei kivitetä,eikä hirtetä,kuten jossain päin maailmaa tapahtuu päivittäin. Miksi teidän silti pitää olla koko ajan vaatimassa lisää oikeuksia. Olkaa tyytyväisiä siihen mitä teillä jo on. Suomalaisenkaan kristityn vieteri ei veny loputtomiin teidän perverssien vaatimuksienne edessä. Jos koette,että teitä täällä sorretaan,suosittelen muuttamista suvaitsevaisempiin maihin,kuten Iraniin tai Saudi-Arabiaan.