Kannabis lailliseksi

/ #3994 Re: Re: Re: Re: Re: Re: TÄYSKIELTO

06.02.2013 10:23

#3993: - Re: Re: Re: Re: Re: TÄYSKIELTO

Kaikki huumeet  ovat Suomessa lisääntyneet ja lisääntyy edelleen, koska varsinkin Suomen EU:n rajat vuotaa kuin seula, josta aineita ja ei toivottuja henkilöitä saapuu Suomeen riittämättömän rajavalvonnan takia. Kiitos schengen sopimuksen. Kuten jo sanoitkin, että kannabiksen käyttäjät siirtyvät helpommin kovempien aineiden käyttäjiksi, on täysin totta. Ne lailliset kannabis kahvilat tai myyntipisteet ja niiden ympäristö olisi oiva paikka kovempien aineiden myynti- ja markkinointi paikoiksi jossa myyjät voisivat sanoa sen "kokeileppas noita", koska asiakkaatkin olisivat sopivasti tavoitettavissa yhdestäpaikasta/ alueelta. Kannabis on vaarallinen aine ja se täytyy pitää kiellettynä. Alkoholikin on vaarallinen aine, mutta ikäväkyllä se on vuosisatojen aikana juurtunut kulttuuriimme ja vaikka jotkut käyttävät sitäkin väärin, kuuluu se meillä jo ruoka juomana osana yleensä juhla ateriaan (olut, viini,sanapsi). Kannabis saattaa ehkä kuulua jossain maassa heidän kulttuuriinsa, en tiedä, ok pitäkööt siitä kiinni, mutta meille se on vieras aine, eikä sitä tänne kaivata lisää ongelmia tuomaan. Suurimmassa osassa sivistysvaltioita se on kuitenkin ankarasti kielletty. Voisiko vielä suhteellisen pieni Suomalainen pössyttelijä joukko olla muka tietoisempi asioiden vaaroista, kun kaikkien maiden tiedemiehet sen ovat jo tutkineet ja todenneet erittäin vaaralliseksi terveydelle. Kiellettynä se on Suomessa pidettävä. Piste.