Kannabis lailliseksi

Jani Teuvola
Espoo

/ #364

14.10.2007 11:40

Olen entinen alkoholisti, aloitin alkoholin käytön hyvin nuorena, jo nuoruus-iässä tuli kiskottua pullo suomi-viinaa kauniina kesäpäivinä ja taju kankaalle.
krapulat ja ihmisten kanssa huonosti toimeen tuleminen vaivasi elämääni. Alitajunnassani jo muhi ajatus että enköhän minä jonakin päivänä kyseiseen päihteeseen kupsahda. Sitten löysin kannabiksen, alkoholin käyttö loppui kuin seinään ihan huomaamattani, ei karpulaa, pahaa oloa, itsensä nolaamista yms. Vuosi päälle tullu harrasteltua tätä toista kaveria, ja ihan kuukausia välillä ilmankin ja muutenkin näkemys maailmasta ja elämästä muuttunut positiivisemmaksi.Kirjoitukseni tarkoitus oli todeta että myös jos kyseinen aine laillistettaisiin niin alkoholismikin vähentyisi ja alkoholismiin liittyvät kuolemat yms. Räyhäiset pummitkin varmaan olisi ihan mieluisempi näky jointti kädessä rauhallisena istumassa puistonpenkillä kuin pussikaljaa ja ärhymistä yms pelon tunnetta aiheuttamista muille ihmisille ja lapsille. Ja mitä nyh oon kuullu että haittavaikutukset ovat samat kun tupakilla ? noh tuohon voin myös todeta että ei minulla jointtia olekkaan suun pielessä joka 10-30:nes minuutti. Ja ainettahan voi nauttia ihan kaakaona, teenä, yms eri syötävänä.