Koirapuisto Kesämäki-Soukkio-Hulkkio-alueelle Kaarinassa

Tällä adressilla pyydetään Kaarinan kuntaa rakennuttamaan koirapuisto Kesämäki-Soukkio-Hulkkio-alueelle Kaarinassa. Alueella on paljon koiratalouksia, joten kysyntää koirapuistolle alueella on jo paljon. Tämä tarve tulee vain entisestään lisääntymään sitä myötä, kun alueelle rakennetaan jatkuvasti lisää asutusta. Lisäksi koirapuiston rakentaminen toisi alueelle lisäarvoa.

Koirien hyvinvoinnin kannalta liikunta ja vapaa oleminen lajitovereiden seurassa on tärkeää. Koirapuisto antaisi tällaiselle toiminnalle turvallisen mahdollisuuden.  WhatsApp_Image_2020-10-01_at_15.20_.54_.jpeg

Minna Keski-Saari    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Minna Keski-Saari voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…