Koiratappeluista suurempi tuomio

Sehän on ihan järjetöntä että ihmisille, jotka "harrastavat" koiratappeluita, annetaan vain 5vuoden koiranpitokielto! Miksei elinikäinen samantien, ei ihmiset tuosta vain parane jos niillä päässä viiraa. Ainakin MINUN mielestäni, niidenkin koira-raukkojen pitäisi elää ihanaa kotikoiran elämää, ilman turhaa agressiota, niinkuin meilläkin täällä kotona olelee juuri kaksi ihmisystävällistä koiraa, nauttien ihmisten syleistä. Koiratappeluiden jälkeen koirat jätetään useimmiten haavoittuneina/vaurioituneina omiin oloihinsa häkkiinsä, tai pahimmassa tapauksessa koira tungetaan kellariin!!

Otos helsingin sanomista: "Koiratappelussa koirat usutetaan toistensa kimppuun yleisön edessä. Hävinnyt koira useimmiten kuolee ja voittajakin saa vammoja. Toiminta ja siihen usein liittyvä vedonlyönti on useissa maissa lailla kielletty eläinsuojelurikoksena. "

Jos omistat ihanan lenkkikaverin, ja paheksut näitä koiratappelun vähäisiä tuomioita, allekirjoitus on AINA tervetullut!!