Lidl-myymälä Suonenjoelle!

Uusi Lidl myymälä Suonenjoelle mahdollisimman pian!

On aika saada Lidl avaamaan uusi myymälä Suonenjoen kaupunkiin! Suonenjoki ansaitsee ja tarvitsee Lidl myymälän mahdollisimman pian. Lidl toisi yhden uuden vaihtoehdon suonenjokelaisille ostoksien tekoon. Monella muulla paikkakunnalla on jo oma Lidl myymälä, joten olisi ehdottomasti aika Suonenjoen saada omansa.

Suonenjoella + Sisä-Savon seudulla (Rautalampi, Vesanto, Tervo ja Karttula) on yhteensä noin 15 000 asukasta + kesäasukkaat ja kausityöntekijät. Myös Suonenjoen sijainti valtatie 9 varrella ja, kun junat sekä bussit kulkevat ja pysähtyvät täällä niin sijainti olisi hyvä. Lidl on ilmoittanut minimi asukasmääräkseen myymälän alueella n.5000 henkilöä, joten Suonenjoki jo yksinään täyttää tuon vaatimuksen.

Ja kun siihen päälle lasketaan muu Sisä-Savo, kesäasukkaat, kausityöntekjiät ja matkailijat niin asiakkaita riittää kyllä vielä yhdelle kaupalle. Moni toivoo ja haluaa Lidl myymälän rantautumista Suonenjoelle ja Sisä-Savoon, joten tilausta on! Meitä, jotka asioisivat Lidl myymälässä Suonenjoella on paljon ja kaikki eivät syystä tai toisesta voi toiselle paikkakunnalle hakeutua Lidliin.

Myös paikkoja sekä tiloja löytyy Suonenjoelta kyllä. Esimerkiksi purettavan vanhan kaupungintalon paikalle sopisi hyvin myymälä torin reunalle. Joten, jos ja kun haluat Lidl myymälän Suonenjoelle niin pistä nimesi alle ja tuetaan mahdollisimman suurella joukolla Lidlin tuloa Suonenjoelle! Mitä enemmän nimiä niin sitä vakuuttavampi adressi voidaan Lidlille toimittaa ja sitä kautta vakuutta, että tänne kannattaa tulla!

Lidl on erittäin hartaasti toivottu tänne meidän kaupunkiin ja lähelle kaikki sisä-savolaisia. Lidl olet erittäin lämpimästi tervetullut Suonenjoelle ja Sisä-Savoon! Me kaikki allekirjoittaneet olemme tässä yhdessä tukena teidän myymälän tänne saamiseksi.

Vakuutetaan yhdesssä Suonenjoen päättäjät sekä koko Lidl, että täällä on tilaa ja tilausta heidän myymälälle! Mitä enemmän nimiä, sitä enemmän voimaa adressin ja toiveen takana!

Allekirjoita ja tue Lidl Suonenjoelle! Iso Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jake Luonto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…