Liigasta avoin sarja

HOX HOX!! Nyt ollaan kaikkien Liiga-seurojen, fanien, Liigan elinvoimaisuuden, Mestiksen elinvoimaisuuden ja sarjojen mielenkiinnon takia liikkeellä. Liigan taso on laskenut jo vuosia kun sarja on ollut jo vuodesta 2013 asti suljettuna ja näiden vuosien 2013-2021 aikana Liigaan on nostettu Mestiksen parhaimmat joukkueet, ja näin ollen myös Mestis on kärsinyt tästä. Syy tähän adressiin on se, että itse ainakin haluaisin että Liiga säilyisi kilpailukykyisenä sarjana muihin eurooppalaisiin sarjoihin verrattuna ja että Mestiksen tasokin parantuisi. Liigassa pelaa tällä hetkellä aika monta sellaista joukkuetta jotka ehkä ei kuuluisi sinne, en avaa enempää jokainen katsokoon tuloksia ja sarjataulukkoa. Havahduin tähän viimeistään kun katsoin eilen 18.11.2021 Liiga-ottelua JYP-Kärpät ja pelillinen taso oli aika alhainen, ja en haluaisi että jokainen joukkue olisi pelillisesti noin heikolla tasolla koska se ei hyödytä ketään. Joten ehdotankin että Liiga avattaisiin jälleen ja karsinnat palautettaisiin, jos ei muiden syiden, niin ainakin sarjan mielenkiinnon kannalta, ja jos muista tuntuu yhtään samalta että Liiga täytyisi avata niin allekirjoittakaa tämä adressi.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Niko Rissanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…