Lohjan synnytysosastoa ei saa lakkauttaa
Lohjan synnytysosasto täytyy säilyttää toiminnassa.
Osaston lakkauttaminen "säästöjen luomiseksi" tulisi vain
- ruuhkauttamaan lisää pääkaupunkiseudun synnytyssairaaloita, joka lisää riskejä sekä synnyttäjille että vauvoille
- lisäämään kuljetuspalveluiden kuluja, kun kiireellisten kuljetusten tarve lisääntyy sekä välimatkat pitenevät
- lisäämään matkalla, kotona ja ambulansseissa synnyttävien määrää
- lisää synnytyksen riskejä, joka voi johtaa sekä synnyttäjien että lapsen menehtymisten lisääntymiseen
Lisäksi Lohjan synnytysosasto on tunnettu hyvästä palvelustaan ja hoidon laadustaan. Tätä tulee vaalia.
Ota yhteyttä adressin tekijään
| Adressin tekijä on sulkenut tämän adressin. |
| Kirjaudu sisään hallinnoidaksesi adressiasi. |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.