Tuomas Virkkunen selostamaan jalkapallon MM-kisoja 2010

PÄIVITETTY 22.4: Adressi on nyt saavuttanut 8,000:n allekirjoituksen rajan, mikä tarkoittaa sitä että lähetän sen eteenpäin todennäköisesti 3.5 alkavalla viikolla. Nimien keruuta ei missään nimessä kuitenkaan lopeteta vielä, vaan kehotan edelleen mainostamaan adressia tutuille siihen asti että kello lyö 24 ensi viikon perjantaina.

Lisäys 13.12.2009: Mikäli adressi kerää vähintään 8,000 nimeä ennen toukokuun alkua, lähetetään se eteenpäin kuukauden ensimmäisen viikon aikana.

Tuomas Virkkunen selostaa jalkapalloa Canal Plussalle (aiemmin Urheilukanavalle ja Viasatille). Hänet valittiin Urheilutoimittajain liiton toimesta Vuoden Urheilutoimittajaksi 2008. Lisäksi IS Urheilu ja Urheilulehti valitsivat hänet Suomen parhaaksi jalkapalloselostajaksi, jona häntä pidetään yleisesti myös useimpien katsojien keskuudessa.

Virkkunen ei siltikään ole päässyt selostamaan arvokisojen tosipelejä. Hän tosin selosti vuoden 2006 MM-kisoissa alkulohko-otteluita. Virkkunen kuuluu Suomen ehdottomaan selostaja-elittiin ja sitä myöten myös arvokisojen selostamoon.

Ole hyvä ja allekirjoita tämä adressi jos Tuomas Virkkunen kuuluu vuoden 2010 jalkapallon MM-kisojen selostajaksi.

Mikäli adressi kerää kohtuullisen määrän nimiä, se lähetetään eteenpäin Yleisradiolle ja Canal Plussalle.

Itse adressin tarkoitus ei ole vastustaa YLE:ta, vaan osoittaa jalkapalloa televisiosta katsovien halua esittää oman toiveensa/ehdotuksensa lähtyksen viihtyvyyden parantamiseksi.

Jos et viitsi laittaa oikeaa nimeäsi (vaikka sen voi jättää julkaisematta internetissä), älä laita asiattomia allekirjoituksia, sillä ne tullaan poistamaan eivätkä siten auta asiaa.

PÄIVITYS: Hienoa tahtia on nimiä tullut ja perjantaina yhden jälkeen meni jo 800:n raja rikki! Lisää tarvitaan joten muistakaa mainostaa adressia parhaanne mukaan jotta tavoite saavutetaan.

PÄIVITYS: Perjantai 15.5 hieman puoli yhdentoista jälkeen ylitettiin jo 1300:n allekirjoittajan raja! Tämä ei kuitenkaan vielä riitä kääntämään YLE:n päitä joten vielä tarvitaan paljon paljon lisää asiantuntevan ja intohimokkaan jalkapalloselostuksen kannattajia parantamaan vuoden 2010 MM-kisojen tunnelmaa!

PÄIVITYS: Keskiviikko 20.5. Allekirjoituksia noin klo 20.45 jo 2200 kappaletta. Adressi on saanut jo hieman julkisuutta mm. Paitsion, Urheiluviikon ja Sportti.comin sivuilla. Toivotaan että myös media kiinnostuu tästä adressista enemmän ja allekirjoitusten määrä kasvaa sitä mukaa.

PÄIVITYS: Tahti on hieman hiipunut mutta silti tänään allekirjoitusten määrä ylitti jo 2500. Päivittäin tulee silti edelleen kymmeniä nimiä ja se kyllä osoittaa että monet kannattavat adressin ajamaa asiaa.

PÄIVITYS: Niille jotka eivät ole kuulleet, Tuomas Virkkunen selostaa tänä kesänä U21 MM-kisat! Kiitos TV Viisi! Ehkä tämä auttaa saamaan YLEn kiinnostuksen.

PÄIVITYS: Maanantai 8.6. Allekirjoituksia yli 2700. Nimiä tulee edelleen mutta vain muutamia päivässä. Mainostakaa adressia, kiitos.

PÄIVITYS: Sunnuntai-illan (14.6) nimivyöryssä rikottu 3000 raja!

PÄIVITYS: Perjantai 26.6 adressista oli juttua Turun Sanomien mielipideosastolla (http://www.ts.fi/online/mielipiteet/lukijoilta/57061.html). Lisäksi saavutettiin allekirjoitus nro 3800.

PÄIVITYS: Torstai-iltana 17.7 allekirjoituksia 3933. Neljän tuhannen raja lähestyy...

PÄIVITYS: Torstai 30.7. Alkuviikosta ylitettiin 4000 allekirjoitusta.

PÄIVITYS: http://www.youtube.com/watch?v=rErKiG93u6M