vapaaottelua televisioon

Vapaaottelu ja kamppailu-urheilu on suomessa ja maailmalla alati kasvava urheilun muoto. Kamppailun harrastajia suomessa on kymmeniä ellei satoja -tuhansia ja aiheesta kiinnostuneita vieläkin enemmän. Suomalainen vapaaottelu ja kamppailu-urheilu vaan valitettavasti loistaa poissaolollaan kotimaisesta televisiotarjonnasta. JIM kanavan The Ultimate Fighter sarja on saanut suuren suosion ja saanut yhä useamman entuudestaan kamppailu-urheilua tietämättömän ihmisen kiinnostumaan vapaaottelusta. Samaan aikaan kotimaiset vapaaottelu ja kamppailu-urheilu -tapahtumat myyvät lippunsa loppuun lähes poikkeuksetta. Kotimaiselle (ja miksi ei kansainvälisellekkin) kamppailu-urheilulle olisi siis iso tilaus suomalaisessa televisiokentässä.

Tämä adressi lähetetään kaikille suomalaisille televisiokanaville.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Janne Maunonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…