Nimeämiset takaisin Big Brother 24/7 livesisältöön!

Jos olet seurannut Big Brotherin sosiaalisen median kanavia, olet varmasti huomannut katsojien pettymyksen kun Ruudun tarjoaman Big Brotherin 24/7 tarjonnasta katosi livenä näytetyt nimeämiset. Tämä oli monelle viikon kohokohta edellisellä kaudella koska se oli suodattamatonta sisältöä asukkaiden ajatuksista jota ei talon julkisissa tiloissa muuten kuulla. Esimerkiksi Sinin reaktio kun selvisi että nimeämiset saatetaan näyttää suorana oli suuri järkytys - jättäen usean uteliaaksi että mitä siellä tapahtuikaan.

Nelosen lähetyksessä nähtiin nimeämiset, mutta nämä ori erittäin pelkistetyt ja vaikka Ruutu -palvelussa nähtiin kaikki nimeämiset, ne oli leikattu "katsojaystävällisempään" muotoon. Tälläinen tapa pilaa formaatin läpinäkyvyyttä ja tarjoaa tuotannolle mahdollisuuden kontrolloida narratiivia leikatessaan pähkäilyt sun muut pois.

Vuoden 2019 kaudella nimeämiset näytettiin suorana, joten mitään hyvää syytä sille ettei niitä näytetä löydy tuotantotekniseltä puoleltakaan.

Ratkaisuna, jos halutaan näyttää molemmat sohva- sekä mökkitunnelmat, nimeämisiä varten voitaisiin lisätä kolmas kamerafeed joka on toiminnassa vain nimeämisiä varten.

Tarkoituksena on lähettää addressi pääohjaaja Janne Virtaselle sekä tuottaja Petteri Ahomaalle sekä mahdollisesti käsikirjoitustiimille (Vappu Soppela, Jaakko Härkönen, Cristal Snow, Niku Hooli).

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tapio Forsberg voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…