Pakko Ruotsi kouluissa on turhaa!

Pakko Ruotsi pitäisi ottaa pois kouluista sillä se ei ole kansainvälinen kieli eikä kovin tarpeellinen. Englanti on tärkeä kieli jota puhutaan maailmanlaajuisesti ja pakko ruotsin tunnit pitäisi vaihtaa englannin tunneiksi. Kenellä on tullut Suomessa vastaan ihminen joka puhuu pelkkää ruotsia eikä yhtään englantia tai suomea? Ei varmaan kovin monella. Harvalla koululaisella on kiinnostusta opiskella ruotsia jolloin numero saattaa olla huono joka taas vaikuttaa päättöarvioinnin numeroon.

Jos sinäkin olet sitä mieltä että pakkoruotsi pitäisi lopettaa allekirjoitathan tämän adressin, kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Lotta Nakari voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…