Paralympiakomitealle heille kuuluva valtionavustus

Suomen Paralympiakomitea ei tule saamaan opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) myöntämää valtionavustusta vuodelle 2023. Tämä siitä syystä, että paralympiakomitean valtionavustushakemusta ei oltu jätetty ministeriön asettamaan takarajaan 1.12.2022 mennessä ja näin ollen OKM ei ota hakemusta huomioon liikuntajärjestöjen yleisavustusten käsittelyssä.

Kyseessä on yhden henkilön, pääsihteeri Riikka Juntusen inhimillinen erehdys, kun hän jätti anomuksen yhden päivän myöhässä. On täysin kohtuutonta että paralympiakomitea jää vaille miljoonan luokan avustustusta yhden henkilön inhimillisen virheen takia. Kyseessä on kuitenkin jokavuotinen avustus, jolle perusteet ovat kiistattomat.

Tällä adressilla vetoat, että tässä toimintaprosessissa huomioidaan kohtuus ja poikkeuksellisesti otettaisiin käittelyyn paralympiakomitean päivän myöhässä jätetty hakemus ja se huomioitaisiin liikuntajärjestöjen yleisavustusten käsittelyssä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mika Helaskoski voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…