PCR-testiin perustuvat rajoitustoimet on lopetettava.

Me suomalaiset vaadimme hallitustamme lopettamaan virheelliseen analyysiin, testaamiseen perustuvat toimet. Vaadimme tällä adressilla myös mediaa ottamaan vastuuta virheellisen politiikan eteenpäin viemisestä.

RT-PCR-testiin liittyy epäluotettavuus, sen herkkyyden vuoksi.

Oxfordin yliopiston Evidenssiin perustuvan lääketieteen keskuksen johtaja professori Carl Heneghan kiinnitti tähän huomiota Britannian vaikutusvaltaisessa Spectator-viikkolehdessä.(Liite alla)

Hän viittaa kanadalaiseen tutkimukseen, jossa on havaittu testin löytävän koronan palasia vielä viikkoja sen jälkeen, kun ihmisen immuunipuolustus on torjunut viruksen eikä se enää voi aiheuttaa tautia. Ihmisiä voidaan siis määrätä karanteeniin ja yhteiskunnan toimintoja pysäyttää, vaikka tautia tai sen leviämisvaaraa ei todellisuudessa ole.

Testin ongelma on se, että se ei kerro koronaviruksen löytymisestä, vaan se kertoo viruksen perimässä olevan lyhyen RNA-molekyyliketjun esiintymisestä. Tämä ketju voi olla peräisin muualta kuin toimintakykyisestä SARS-COV-2-viruksesta: esimerkiksi viruksen palasesta. Jopa aiemmista viruksista.

Ihmisestä otetussa näytteessä virus-RNA:n määrä on niin vähäinen, ettei sitä voida havaita. RT-PCR-testi kasvattaa määrää, jotta esiintyminen voidaan todeta. Testi perustuu siihen, että RNA muutetaan ensin vastaavaksi DNA-molekyyliketjuksi. Sitten DNA:n määrä monistetaan ensimmäisellä kierroksella kaksinkertaiseksi. Seuraavalla kierroksella tämä kaksinkertainen määrä monistetaan taas kaksinkertaiseksi ja niin edelleen. Näin DNA:n määrä kasvaa kiihtyvää tahtia. Testi on sitä herkempi, mitä useampia monistuskierroksia suoritetaan.

Kanadalaisen tutkimuksen mukaan testiä ei pitäisi ajaa yli 23 kierroksen, syklin. DNA-määrä kasvaa 8,4 miljoonaa kertaa alkuperäistä suuremmaksi. Jos syklejä on enemmän kuin 23, löydetty DNA ei enää liity elävään virukseen. Kuitenkin monet koronavirustestit ajavat 35 kierrosta, siis monistavat alkuperäistä määrää 34 miljardia kertaa suuremmaksi, jotkut jopa 45. Tämä tarkoittaa kasvua määrällisesti 35-biljoonaakertaiseksi. Suomessakin testeissä käytetään näitä ylikierroksia. Esimerkiksi Turun yliopistollisessa keskussairaalassa ajetaan 45 sykliä.

PCR testi ei siis kerro, onko virus aktiivinen ja onko henkilö tartuttava. Suurin osa on myös oireettomina asetettu karanteeniin. Koko epidemia ja maailmanlaajuinen pandemia perustuu tähän kyseiseen testiin. Eikö tämä tule siis ottaa huomioon? Nyt on aika toimia ja lopettaa testaaminen harhaanjohtavaa menetelmää käyttäen. Tämä tuhoaa talouden ja terveyden, ja tällä testillä saadaan näyttämään, että virus on edelleen tartuttava. Totuus on, että emme tiedä mitä viruksia testi löytää.

PCR-testin keksijä Kary Mullis on myös kertonut, ettei testiä voi käyttää viruksen testaamiseen. Voit löytää mitä tahansa ja kenestä tahansa. Sitä väärintulkitaan. (Video)

Lähde: Vapauden puolesta.fi/ Olli Tammilehto

LIITTEET:

Carl Heneghan ja Tom Jefferson: ”Could Mass Testing for Covid-19 Do More Harm than Good?”, Spectator, 12.8.2020, https://www.spectator.co.uk/article/could-mass-testing-for-covid-19-do-more-harm-than-good-.

Jared Bullard ym.: ”Predicting Infectious SARS-CoV-2 from Diagnostic Samples”, Clinical Infectious Diseases, 22.5.2020, doi:10.1093/cid/ciaa638.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tanja Tapio voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…