Postin korvaamiset hävitetyistä paketeista oikeaan arvoon.

Posti hävitti pakettini jonka lähetin 25 päivä lokakuuta. Arvo oli 320 euroa ja paketti on hävinnyt täysin. Sain tänään korvauksen postilta 26,90e joten menetin liki 300 euroa rahaa taivaan tuuliin. Nyt herranjumala tähän toimintaan joku roti!! Ei tämä näin toimi että hyväveliverkosto kahmii kansalaisten paketteja kuljetuksissa/kadottaa niitä ja pitääkin mahdollisesti sisällön itsellään koska pystyy tuudittautumaan posti / kuljetusfirma tähän korvausehtoon että maksavat vain painon mukaan korvauksen.. Ja tämä ei ole yksittäistapaus. Vaan tätä on sattunut myös valitettavasti myös ystävilleni ja muillekin.

Onko syynä kuljetuspalvelut vai posti? Sitä emme voi tietää. Toivottavasti tämä farssi saataisiin loppumaan pian ja korvaus maksettaisiin saman suuruisena kuin lähetetyn tuotteen sisällön menetetty arvo.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Roni Alho voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…