Pro Martinkylän vanha koulu-säilytetään rakennus ja pihapiiri sipoolaisten yhteisessä käytössä
Toivomme, että Sipoon kunta säilyttää ja kunnostaa Martinkylän vanhan koulun. Toivomme, että Sipoon kunta haluaa yhteisöllisyyttä, opistotoimintaa, omaehtoista toimintaa, vireää Talman kylää, yksinäisyyden ehkäisyä sekä urheiluseurain toimintaa Martinkylän vanhalla koululla. Toivomme, että Sipoon kunta arvostaa yli satavuotiasta rakennusta ja haluaa korjata sen kuntalaisten yhteiskäyttöön.
Meri Nummela
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämän verkkosivuston ylläpitäjän ilmoitusOlemme sulkeneet tämän adressin ja poistaneet allekirjoittajien henkilötiedot.Euroopan unionin yleiset tietosuoja-asetukset (GDPR) vaativat asianmukaisen syyn henkilökohtaisten tietojen tallentamiselle sekä vaativat, että tietoja säilytetään niin lyhyen aikaa kuin suinkin on mahdollista. |