Pro Teivo

Tavoitteena on taata mahdollisuudet edelleen niin ammattilaisten kuin harrastajien saada valmennettua ja kilpailutettua hevosensa huipputasolle sekä varmentaa klinikka- ja muiden hevospalveluiden saatavuus alueellamme myös vuoden 2035 jälkeen. Tuolloin päättyy Teivon ja Tampereen kaupungin välinen vuokrasopimus.

Toivomme, että rakentaminen ei ole uhka hevosurheilulle palveluineen vaan Ylöjärven kaupunki löytää muualta riittävät tonttimaat asuinrakentamiseen.

Pro Teivo haluaa hyvässä yhteishengessä tuoda esille hevosharrastajien ja ammattilaisten huolen tulevaisuudesta.

Me allekirjoittaneet edellytämme, että Ylöjärven ja Tampereen kaupungit ryhtyvät toimeen hevosurheilun toimintaedellytysten turvaamiseksi Teivossa vuoden 2035 jälkeen, kun alueen vuokrasopimus päättyy.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jussi Uosukainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko maahanmuuttajien vastaanottamista ja tukemista verovaroin tiukentaa?